klagobloggen

känns som om jag bara gnäller när jag är in och skriver, eller så känns det så för att just nu (igen) är det så himla mycket med den här skolan!!
Har suttit mycke i helgen, både Söndagkväll och Måndag/kväll har vi suttit tillsammans i studiegruppen! Men vi kommer ingenvart:(
NU om en kvart är det dags igen och nu så är vi fler som ska sitta och spåna tillsammans! Iaf blev jag så himla glad i söndags när Anna-Mia en i gruppen sms.a och fråga om vi inte kunde sitta tillsammans! Jaa, jag är inte ensammast i världen om att inte ha kontroll över detta=) Kändes skönt! Mycket roligare blir det med!
Igår så gick det trögt, fick inte till ett ända helt svar på 2 timmar:(
Ja, men som ni märker så är jag helt skolförstörd, kan inte tänka eller prata om någonting annat, inte änns drömma om något annat kan jag ju meddela:)
Ute är det grått och trist men det är ju bara bra så behöver jag inte längta ut=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ibland måste man få klaga och när man väl fått göra det känns det lite bättre! Eller hur :) Tror för övrigt att det kan vara lite bra för dig att inte ha kontroll på allt ;)Det löser sig alltid!

2010-10-05 @ 21:00:08
Postat av: Malle

klarar jag den här tentan klarar jag allt!!

2010-10-05 @ 22:48:27
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Man ska få klaga!:o)



Att känna sådär är precis som man ska göra när man pluggar, för det betyder att du "är på tå"!;o)



Kraaaams!:o)



2010-10-06 @ 18:46:26
Postat av: Malle

Ja, har du pratat med min lärare eller? ;) Just precis va han sa idag!

2010-10-06 @ 18:50:29
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, Malle, det kommer ju kännas bättre!! Kämpa på, du e ju duktig ju!!

2010-10-07 @ 06:33:31
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha ha!:oD

2010-10-07 @ 14:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0