Höst

Solen tiitar fram lite försiktigt mellan lövtomma träd! Ser kallt ut så jag tror vi stannar inne ett tag till, stannar inne och funderar lite på vad vi ska hitta på idag. Ska vi vara hemma, gå och fika hos Gertrud?
Ringa Marit och kolla om vi är välkommen till henne?
Vänta tills kl är 12.00 åka på skolan ocg fråga om vi får kidnappa döttrarna och dra in till stan...men då måste jag ju kolla om faster är hemma och det brukar ju aldrig vara så när jag tänkt att vi ska dit!
Ni ska se att jag om en timme sitter här och fortfarande funderar och sen efter en timme till då börjar jag ångra att jag inte åkte tidigare för då börjar det på att vara lite sent...
Ja, jag ska gå och elda och ta mig en kopp kaffe iaf det är något som jag säkert vet och sen så får vi se=) Kram

Kommentarer
Postat av: Malle

så vill jag säga att förra veckan va en toppenvecka=)

2010-10-18 @ 09:50:00
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2010-10-18 @ 10:17:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska ta med dig brudarna och åka in till Östersund!! Alltid är det väl nån som är hemma :)

2010-10-18 @ 13:54:29
Postat av: malle

Japp, jag tog tag i saken och hela familjen var hemma i Fillsta=) Har haft en toppendag igen!! kram

2010-10-18 @ 21:03:20
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Åh, vad mysigt med en sån dag!:o) Ja, man ska ta vara på findagarna!:o)

2010-10-19 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0