Bit

Martin hade bitit Joel på dagis:( Fick jag höra på plaskis igår.. I morse frågade jag Martin om han hade bitit joel? Nej, det hade han ju inte! Han hade bitit Jesper, och Jesper hade blivit ledsen och Martin hade sagt förlåt! Sen berättade han att han hade lekt hund och hundar kan bitas om dom är arg!! Ja, men sa jag, visste Jesper att du lekte hund? Nej det visste han ju inte så han hade ju blivit ganska så ledsen!
Jag fick ju säga till Martin att det flesta hundar är ju snälla och de bits inte och att man får ju aldrig bita sina kompisar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! De allra flesta hundar är ju snälla och de allra flesta Martinar är ju oxå det så det här blir nog bra i slutändan. Jobbigt för Jesper som inte visste att Martin var hund bara, hoppas han fick veta det sen :)

2010-10-13 @ 14:26:33
Postat av: Madde

Hahaha, ja, jag har då inte hört något om detta!! ;) Så det var nog inte nån så stor grej antar jag!!

2010-10-13 @ 21:19:49
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Nämen, lillvovven då!;o)

2010-10-14 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0